Handelsbetingelser

 

 

 

Handelsbetingelser The Tribe, pr. 5. maj  2021

 

Coronasikkerhed

Må et bestilt event aflyses, som direkte følge af officielle restriktioner fra myndighederne, tilbyder vi altid en ny dato
I kan afholde arrangementet. Der vil muligvis være et 
administrationsgebyr afhængig af, hvor tæt vi er på, og hvor mange udgifter vi selv har haft ifbm. reservationen.

Øvrige ikke relaterede Covid-19 vilkår findes herunder.

 

Afbestillingsvilkår og reduktion af deltagere for arrangement til og med 20 personer

Ingen prisnedsættelse ved reduktion af antal deltagere mindre end en måned før.

Afbestilling af hele arrangementet:

Mindre end 1 måned før den planlagte startdato beregnes afbestillingsgebyr på 40 % af den samlede bekræftede pris.

Mindre end 14 dage før den planlagte startdato beregnes afbestillingsgebyr på 75 % af den samlede bekræftede pris.

Mindre end 1 uge før arrangementet er planlagt til at begynde beregnes afbestillingsgebyr på 100 % af den samlede bekræftede pris.

Afbestilling eller evt. flytning af arrangement meddeles skriftligt indenfor ovennævnte tidsfrister.

The Tribe forbeholder sig ret til at gøre afbestillingsvilkårene gældende også ved flytning af arrangementet til en ny dato.

 

Afbestillingsvilkår for arrangement over 20 personer

Afbestilling af hele arrangementet:

Mindre end 3 måneder før den planlagte startdato beregnes afbestillingsgebyr på 40 % af den samlede bekræftede pris.

Mindre end 2 måneder før den planlagte startdato beregnes afbestillingsgebyr på 75 % af den samlede bekræftede pris.

Mindre end 1 måned før arrangementet er planlagt til at begynde beregnes afbestillingsgebyr på 100 % af den samlede bekræftede pris.

The Tribe forbeholder sig ret til at gøre afbestillingsvilkårene gældende også ved flytning af arrangementet til en ny dato.  

 

Prisnedslag ved reduceret antal deltagere for arrangementer over 20 personer

Op til 3 måneder før den planlagte startdato kan der uden gebyr reduceres op til 25% af det bekræftede antal deltagere

Op til 2 måneder før den planlagte startdato kan der uden gebyr reduceres op til 15% af det bekræftede antal deltagere

Op til 1 måned før den planlagte startdato kan der uden gebyr reduceres op til 10% af det bekræftede antal deltagere

Op til 14 dage før den planlagte startdato kan der uden gebyr reduceres op til 5% af det bekræftede antal deltagere

Det antal deltagere, der oplyses 14 dage før arrangementets start, vil være det antal, der som minimum skal betales for.

Afbestilling af det samlede arrangement eller reduktion i deltagerantallet skal meddeles skriftligt indenfor ovennævnte tidsfrister.

 

Betalingsvilkår

Tilbud om arrangement er gældende i minimum tre hverdage, hvorefter The Tribe forbeholder sig ret til at ændre eller trække tilbuddet tilbage.

Ved endeligt tilbud fremsendes faktura på reservationsgebyr på 20% af samlet pristilbud, dog minimum 4000 DKK. Reservationsgebyret indgår som en del af den samlede betaling.

Faktura på resterende beløb fremsendes med betalingsfrist 5 hverdage før arrangementsafholdelse.

 

Yderligere handelsbetingelser

Ved for sen betaling af ethvert skyldigt beløb i henhold til denne aftale beregnes rente pr. påbegyndt måned.

Såfremt betalingen udebliver, afgiver The Tribe skriftligt krav om betaling af det skyldige beløb med frist til at betale senest 10 dage efter, at kravet er fremsat.

Der må ikke benyttes underleverandører uden forudgående skriftlig aftale. Der må ikke medbringes egen mad og drikke i forbindelse med arrangementet uden forudgående skriftlig aftale.

Rygning er kun tilladt udendørs på anvist områder, det er ikke tilladt nogen steder indedørs (såfremt der ryges indendørs faktureres kr. 6.000,00 da det udløser brandalarm)

 

Som gæster er I ansvarlige for egen og øvrige gæsters adfærd og skal sikre, at adfærden ikke er til gene for evt. andre gæster på Charlottenlund Slot.

Som ansvarlig for eventet skal I således tilsikre, at eventuelle anvisninger fra slottets side til enhver tid følges.

Som kunde er I ansvarlig for eventuelle skader på inventar eller omgivelser på slottet, hvis disse forårsages af jer eller jeres gæster, underleverandører etc.

Charlottenlund Slot fastsætter eventuelt erstatningsbeløb og arrangøren er ansvarlig for, at dette beløb afregnes som en del af det øvrige arrangement.

I er som arrangør ansvarlig ligeledes ansvarlig for at afregne for eventuelle udeståender forsaget af gæster.

 

Force Majure

Ved uforudsete hændelser udenfor The Tribes’ indflydelse eller kontrol såsom brand, oversvømmelse, naturkatastrofer, strejke, lockout, blokade, leverancesvigt, krig, terror, civile uroligheder etc., hæfter ingen af parterne for eventuelle mangler eller forsinkelser i opfyldelsen af forpligtelser i en indgået aftale.

Er FORCE MAJEURE skaden så stor at arrangementet af denne årsag må aflyses hæfter The Tribe ikke for hverken eksterne eller egne leverandører – og kan heller ikke drages til ansvar for erstatning af nogen form.

 

Særlige hensyn

Oplys os venligst om gæster med eventuelle allergier eller andre særlige ønsker til diæt senest 2 uger før arrangementets afholdelse.

 

 

Ovenstående handelsbetingelser accepteres ved bekræftelse om aftale om arrangement med

The Tribe Teambuilding & Events
v/ David A Jensen Kommunikation

Charlottenlund Slot

Jægersborg Allé 1

2920 Charlottenlund

CVR nr. 27678866

 

 

 

FORSLAG TIL EN ANDERLEDES DAG PÅ SLOTTET

VI SKRÆDDERSYR fest eller et udvidet arrangement i forbindelse med Kongens Kancelli. Der er således rige muligheder for individuelle ønsker. The Tribe har for eksempel ingen restaurationsbinding, så der er mulighed for egne ønsker til køkken. Det er oplagt at arrangere festlig transport til og fra slottet, og The Tribe har et stort netværk indenfor underholdningsområdet. Vi arrangerer gerne særaftaler med kendte forfattere, underholdere, skuespillere, DJs – eller for eksempel en instruktør i dancehall, ecstatic dance eller silent disco – nye trends og fænomener på den europæiske eventscene. Vi har samarbejde med lokale såvel som internationale aktører og sikrer at jeres dag bliver noget helt særligt.

 

Kongens Kancelli

Velkomstbobler + Teambuilding-spillet Kongens Kancelli.

Pris: 395,- ex moms pr person.

Varighed: 2-3 timer afhængig af deltagerantal.

 

Team + tapas (10 – 100 deltagere)

Velkomstbobler + Kongens Kancelli.

Efter teambuilding-spillet Kongens Kancelli holder vi socialt arrangement i Havesalen, Riddersalen eller i slottets øvrige gemakker, med tapas og socialisering, inkl. bobler, vin, øl, vand, lounge-musik og festlig stemning.

Pris: 795,- ex. moms pr. person.

Varighed: 5-6 timer.

Mulighed for at tilkøbe deluxe cocktail-bar (til individuel køb)

Mulighed for forlængelse og tilkøb af bar (til individuel betaling)

 

Firmafest med Social dining i Riddersalen

Velkomstbobler + Kongens Kancelli.

Social dining med f.eks. New Orleans, Caribisk, Italiensk eller Nordisk menu og tema.

Vinmenu, bobler ad libitum og fri bar.

Fest i Riddersalen og tilstødende gemakker med fri deluxe cocktail-bar.

Pris begyndende ved 1895,- ex moms pr person.

Varighed: 8-9 timer. (15-24)

 

Maskebal – Kongens Kancelli & Firmafest

Velkomstbobler + Kongens Kancelli.

Let tapas anretning, inkl. bobler, vin, øl, vand.

Tematisk Firmafest f.eks. Maskebal med inspiration fra
Venedigs historiske masquerade, mardi gras eller andre
globale karnevalsfænomener. Kun fantasien sætter grænser.
Vi holder en fest!

Pris begyndende ved 1295,- ex moms pr person.

 

Social Salon for samarbejdspartnere

Et stort jubilæum, fejring af en milepæl for virksomheden eller præsentation af et specielt produkt. Kombinationen af moderne mødefaciliteter og unikke omgivelser med lækker mad i udkanten af København er ideelt til det helt særlige firmaarrangement.

Giv en helt særlig oplevelse til dine gæster eller medarbejdere med det sociale spil Kongens Kancelli og nyd efterfølgende de smukke omgivelser i slotsparken og slottets havesal.

Kontakt os, så finder vi sammen den perfekte løsning.

Pris begyndende ved 795,- ex. moms pr. person.

 

14 + 4 =

Time of the tribes

Dyst mod andre virksomheder eller teams

Kontakt os direkte.

Oplev hinanden i et nyt perspektiv

Kontakt os direkte.

          Hvad andre siger

“Aldeles fremragende”

"Arrangementet var aldeles fremragende og kan varmt anbefales​"

Steen Hoffmann - Statens Serum Institut

“Virkelig fint arrangement”

"1000 tak for en fantastisk aften i går, det var et virkelig fint arrangement "

Trine Galschiøt - indehaver af Arttiles

“En superdejlig dag”

“En superdejlig dag og oplevelse vi sent vil glemme”

Anne Schyum - Bauer Media

“En fantastisk dag”

“Vi var virkelig tilfredse, godt arrangement og flotte omgivelser”

Julie Pedersen - Københavns Politi, Særlig Efterforskning Øst

“I er bare de bedste samarbejdspartnere”

Betinna Sidor - HR direktør
Buus Jensen Revisionshus

“Gennemført”

"Gennemført! Vi glæder os meget til at vende tilbage"

Gæst til julefrokostevent

Everybody was super happy"

"Thanks for the great event! Everybody was super happy with the arrangement"

Victoria Mischeryakova - Cooper Surgical

“Vi vil anbefale jer til alle”

"Vi blev jo nøddet bedre end til et sølvbryllup i Jylland."
 

Ledergruppe / afdelingsledere - Danmarks Statistik

“I får de største anbefalinger herfra!”

"Det var virkelig vellykket – og der bliver talt meget om det her til morgen"

Jesper Busch Aarhus - Vingmed

Åbningstider booking

Mandag – Fredag
09:00 – 17:00

Events kan bookes alle dage
- der er ledige tider

 

 

Skriv: in@thetribe.dk
Ring:+45 31 12 68 80

The Tribe
Charlottenlund Slot
Jægersborg Allé 1
2920 Charlottenlund

Har du spørgsmål?